Projekt denko #1

Przychodzę z pierwszym projektem denko, a mianowicie 
będzie o kosmetykach, które w ostatnim czasie 
udało mi się zużyć! Myślę, że będzie to coś fajnego z tego względu,
że jest to taka mini recenzja kilku produktu jednocześnie. 
Dodatkowo pod lupę wpadnie 
jeden bubel, który miałam
(nie)przyjemność zakupić w ostatnim czasie. 

Pierwszym zużytym produktem będzie woda toaletowa Celebre marki Avon 

Pojemność: 50 ml Cena regularna: 64 zł

Kategoria: kwiatowo-owocowa 

Nuty zapachowe: arbuz, melon, cyklamen, biała brzoskwinia, czarna porzeczka, pieprz, magnolia, frezja, jaśmin, peonia, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, piżmo i bursztyn.

Jest to cudowny, a zarazem świeży zapach, po który ja sięgam najczęściej wiosną. Świetnie sprawuje się również na jakieś większe okazje niż zwykłe wyjście na miasto.

Trwałość oceniam na takie mocne cztery gdyż zapach nie utrzymuje się wyjątkowo dobrze, ale mała buteleczka pozwala na spakowanie ich nawet do małej podręcznej torebki więc nie ma problemu użyć ich drugi raz w połowie dnia. 

Czy kupię ponownie? 

Oczywiście, ale nie przy cenie regularnej w katalogu często są na nie promocje gdzie możemy dorwać je w kwocie nawet 20 zł. W mojej rodzinie odkąd pamiętam zamawiała je prawie każda kobieta i dalej wszystkie po nie wracamy bo mimo trwałości, która troszkę zawodzi zapach jest naprawdę cudowny, a przez początkowe godziny pozostawia za sobą "ogon" 


Następnym produktem będzie woda perfumowana Perceive
również tej samej marki, ale w przypadku tych perfum przestrzegam,
że nie nadają się one dla każdej osoby gdyż
są bardzo specyficzne i przy wielu osobach
spotkałam się, że ich zapach jest babciny.

Pojemność: 50 ml Cena regularna: 76 zł


Kategoria: kwiatowo-orientalna 

Nuty zapachowe: biały pieprz, biała frezja, gruszka, śliwka, gardenia, goździk, wanilia, orchidea, piżmo, drzewo sandałowe. 


Zapach jest lekki, trwały, orzeźwiający,
niektórym może wydawać się być mydlany, albo babciny. Świetnie nadadzą się na jakieś większe okazje. Mi ten zapach kojarzy się  z taką "ekskluzywną półką perfum"

Trwałość oceniam na bardzo mocne 5!
Czasami zdarzało mi się po praniu wyczuć nadal ich zapach na ubraniu.

Czy kupię ponownie?

Oczywiście! Jest to jeden z moich ulubionych zapachów, który oprócz pięknej woni i trwałości jest bardzo wydajny! Do tej pory to są najbardziej trwałe perfumy marki Avon jakie miałam w swojej kolekcji. Dodatkowo są bardzo uniwersalne i unikalne!


Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów firmy Yves Rocher
Pojemność: 300 ml Cena regularna: 17.90 zł


Opis producenta: Szampon przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z białego łubinu to kosmetyk pielęgnacyjny, który skutecznie oczyszcza i wzmacnia włosy z tendencją do wypadania. Wpływając na usprawnienie mikrokrążenia w skórze głowy, sprawia, że włosy odzyskują swoją witalność, stają się mocniejsze i stopniowo odzyskują gęstość. Formuła kosmetyku opiera się na stymulujących mikrokrążenie właściwościach wyciągu z białego łubinu. Kosmetyk polecany jest do włosów z tendencją do wypadania. Produkt nie zawiera parabenów ani silikonów. 


Czy ma to odniesienie w rzeczywistości? 

Tak! Zaczęłam zauważać efekty po 5/6 użyciach produktu, włosy zaczęły wypadać w znacznie mniejszej ilości, a wraz im dłużej używam tym efekt jest coraz bardziej zadowalający. Dodatkowo włosy stają się mocniejsze, nie są już tak łamliwe jak wcześniej i są bardziej odświeżone. Zauważyłam, że odkąd go używam nie przetłuszczają mi się, aż tak szybko jak wcześniej. Jest bardzo wydajny, jedna butelka starcza mi tak na 2 miesiące gdzie używam go 2/3 razy w tygodniu. Jedynym minusem jaki zauważyłam jest bardzo nieprzyjemny zapach. 

Opinia na stronie firmy:





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Venita trendy cream ultra- Turquoise Wave i Cosmic Blue

Jesienna propozycja makijażu oka!

Idealna propozycja na lato: Paletka firmy Zoeva: Sweet Glamour recenzja, zdjęcia, swatche, makijaż (seria paletkowa)