Jesienna propozycja makijażu oka!


Jesienna propozycja makijażu oka! 


Długi czas zastanawiałam się nad tym jakich dokładnie odcieni powinnam użyć jak i wykończeń produktów. Do stworzenia tego makijażu zainspirował mnie mój nowy zakup: kosmetyk glam, a dokładniej pigment konfetti! 

Po listę produktów zapraszam na mojego instagrama: 

Recenzjesubtelnepizmo




Konfetti nie zaprezentował się tutaj praktycznie, a więc pokażę zdjęcia ze strony producenta.
Ja jestem nim oczarowana od samego początku, daje spektakularny efekt i potrafi rozruszać każdy makijaż! Ja nakładam go na wysuwany cień długotrwały z Bell nr 01 i nie osypuje się i trzyma cudownie cały dzień, a dodatkowo do bomby koloru wybija się spod brokatu lekkie różowe złoto.



Opis na stronie producenta:

Konfetti to rodzaj bardzo drobnego, multikolorowego brokatu. Baza koloru jest stalowa, w niej zatopiono drobinki złote, czerwone, niebieskie, zielone i wiele wiele innych. To zestawienie kolorystyczne świetnie wpasuje się w niemal każdy makijaż Polecamy nakładanie na nasz klej GlamGLUE.(Jak wspominałam wyżej klej GlamGLUE spokojnie można zastąpić) produkt POLSKI nie testowany na zwierzętach

Komentarze

  1. Konfetti wygląda bardzo ładnie, ale zazwyczaj tak czerwone czy różowe cienie mi nie pasują, choć czasami kombinuję z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten pigment. Muszę w końcu kupić coś w glamshopie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Venita trendy cream ultra- Turquoise Wave i Cosmic Blue

Idealna propozycja na lato: Paletka firmy Zoeva: Sweet Glamour recenzja, zdjęcia, swatche, makijaż (seria paletkowa)